perfectlies

- my life, your entertainment

we fell accidentally in love, and now, i only wanna be with you

Kategori: Allmänt



if i have to tell you that i love you every minute of every day of my life,
it's still not enough to show you how much love i feel for you deep within my heart



Åhåå, du är verkligen det finaste som finns! Bara av att se dig le känner jag mig som den lyckligaste person i denna värld, din doft, din beröring, din närhet, det blir inte bättre. Jag är som lyckligast när jag är med dig, och jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig, och hur bra du är. Men jag kan inte beskriva det, för du är för jävla underbar älskling. Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.

Att vara ifrån dig nu är så sjukt jobbigt och jag vill bara vara hos dig nu nu nu. Hela tiden, varje sekund.

Jag har verkligen aldrig känt såhär starkt för någon förut. Jag har aldrig varit så kär som jag är i dig. Jag lever min dröm när jag är med dig, det är såhär jag vill ha det, det är såhär jag vill leva. Lycklig med den enda killen jag älskar. Vi har våra upp- och nergångar, men vi har klarat allt hittills, så varför skulle det ändras nu? Trots att jag har tvivlat ett antal gånger så vet jag att det här är äkta. Jag har varit osäker på både mina egna och dina känslor. Men det är verkligen så äkta det kan bli från bådas sida. Jag känner mig fortfarande pirrig ibland när jag ska träffa dig, när jag pratar med dig, och ja, allt. Det är något speciellt med dig, du är inte som alla andra. Jag är så sjukt glad att du kom in i mitt liv, så jävla glad att jag gick in på din bdb i somras, så jävla glad att du vågade skriva till mig, så jävla glad att jag vågade träffa dig, så jävla glad att jag vågade pussa dig på kinden på din födelsedag, så jävla glad över att du vågade kyssa mig den där första gången på bron, så jävla glad över allt! Det spelar ingen roll hur gråa mina dagar är, eller att mitt humör ibland kan vara helt åt helvete, du lyckas ändå sprida glädje och ge mig ett leende på läpparna. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen, du är den enda för mig.

Jag älskar dig, Jonny Eriksson<3
12/9 -09 :*

Kommentarer

  • jonny säger:

    du är bäst älskling<3<3 du är det enda för mig med<3 du är bäst och så som du skriver att du är pirrig i magen och så.. det är jag hela tiden, blir det bara över att tänka på dig<3 och jag är skit glad över att du kolla min bdb(: och att jag skrev till dig<3 älskling det här är äkta, så äkta det kan bli. du och jag<3 så länge du vill bby<3 så länge jag vill och så länge jag vill och orkar är evighet <3 som jag skrev förut till dig. kärlek kan aldrig vara för mkt<3 det är oändlig<3 älskar dig så himla mkt Johanna Haag<3 du är det bästa för mig och det ända jag vill ha och så ska det förbli för utan dig är jag ingenting. älskar dig<3<3

    2010-01-26 | 00:26:06
  • Johanna säger:

    hihihi (a) <3<3

    2010-01-26 | 00:28:25
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    nu blir det sova tycker jag<3 (: håller du inte med? så vi orkar upp till skolan ;)

    2010-01-26 | 00:29:45
  • Johanna säger:

    åh, skola in my <3 not.



    går och lägger mig nu istället ;* eller? ;)

    2010-01-26 | 07:40:17
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: