perfectlies

- my life, your entertainment

this could be the end of me and everything i know

Kategori: Allmänt

Idag har jag:
- Somnat på en soffa
- Drömt en skum dröm (alltid om samma person :o sick xd)
- Blivit väckt på ett allt annat än normalt sätt!
- Fått en burk kastad i huvudet på mig
- Kastat en burk i huvudet på någon
- Druckit
- Gått i kylan med alldeles för lite kläder
- Uppdaterat min blogg från en total cp dator
- Skrattat tills jag börjat gråta
- Fått höra att jag är söt när jag har håret uppsatt i knut, hahahaha!
- Varit yr i huvudet
- Slagit i armbågen
- Ramlat och gjort illa knät
- Snubblat på en snödriva, men ramlade inte!
- Åkt bil


Händelserik dag? Ja.
Värd dag? Ja.

Kommentarer

  • M säger:

    tack för kvällen ;)

    2010-01-16 | 01:30:27

Kommentera inlägget här: