perfectlies

- my life, your entertainment

i know that you are something special

Kategori: Allmänt

Nyår blev inte som planerat, men det var ändå värt det,
för jag fick somna bredvid den enda kille jag älskar.


I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I won't let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul


Jag är ledsen för alla fel jag gjort, men du ska veta en sak, även fast vi bråkar så mycket som vi gjort på sista tiden, så älskar jag dig, så jävla djupt, jag kommer aldrig kunna släppa dig om du lämnar mig, det skulle iallafall ta helt sjukt lång tid, om jag ens skulle lyckas.
Om man tänker på alla bra tider vi haft, så är det ändå värt det i slutändan, att bråka alltså, för du gör mig så lycklig. Jag har haft noll självförtroende förut, men du har gett mig nytt självförtroende, så jävla mycket, jag älskar dig, jag älskar dig.. Du är det finaste jag har.. Förlåt för att jag gör fel ibland. Förlåt för att jag är en självisk, dryg bitch ibland.

Jag finner inte ens ord, varför ska det vara så svårt? Att kunna visa hur man känner för den mest betydelsefulla människan som man har i sitt liv? Varför ska det vara så svårt att visa hur man känner för den enda killen man älskar? Jag älskar ju honom, jag har aldrig haft såna känslor som jag har för honom, att jag ens fått honom, är ett mirakel, han är bättre än någon annan, jag trodde aldrig att han var så underbar som han faktiskt är.

Sur, ledsen, arg, underbar, deppig, irriterad, glad, överdriven, snäll, dum, jobbig, jag kommer älska dig lika mycket hur du än är.. Hoppas du förstår?

Jag vill ha dig för hur du är mot mig, så underbar och charmig, hur kan man inte älska dig? Du är så mycket bättre än alla andra killar jag någonsin träffat. Hur du kan få mig att le genom att bara titta på mig är helt otroligt, jag kan börja le bara av att tänka på att du är min, den mest underbara killen, är min. Känslan som sprids i min kropp när jag ser dig le är helt obeskrivlig, och jag älskar det. Jag älskar allt på dig, hela din personlighet, ditt underbara leende, dina fina ögon, ditt skratt, din röst, dina händer, din mage, dina armar, åh <3

Jag vill inte leva utan dig, så jag tänker inte leva utan dig.
Forever yours <3


Because you live and breathe
Because you make me believe in myself
When nobody else can help
Because you live
My world has twice as many stars in the sky


I'm so glad I found an angel
Someone who was there when all my hopes fell
I wanna fly, looking in your eyes

Because you live
My world has everything I need to survive
Because you live, I live

Kommentarer

  • Jonny säger:

    din för alltid<3

    2010-01-01 | 21:12:03

Kommentera inlägget här: