perfectlies

- my life, your entertainment

i have felt much more love than i've shown

Kategori: Allmänt

I begged you to hear me, there's more than flesh and bones
Let the dead bury the dead, they will come out in droves
But take the spade from my hands and fill in the holes you've made




Jag vet inte vad jag ska säga. Du är 4 månader av mitt förflutna  och jag hoppas att du kommer att vara hela min framtid. Om inte du kan älska mig, då vill jag inte att någon annan gör det heller.


Jag skulle kunna sitta i evigheter och bara skriva, för jag har så ont just nu och måste få ur mig det. Han bryr sig inte, det spelar tydligen ingen roll för honom för det märks inte. Det gör så jävla ont, hela min bröstkorg värker.. Jag tänker inte skriva mer om det nu, för jag kan seriöst inte sluta gråta. Kalla mig känslig eller töntig, jag bryr mig inte. För helt ärligt, jag känner starkare för jonny än jag någonsin har visat.


La upp ett snabbt inlägg någon halvtimme sen, hann få en läsare och en kommentar, raderade inlägget fem min efter publicering

"Det är en anledning till att du inte är värd hans tid, för du bryr dig inte. En kille som bryr sig om en tjej över hela sitt hjärta men som inte får något tillbaka av det, det är helt seriöst inte värt det." -anonym


Jag börjar tro på det mer och mer för varje gång jag läser det...





And you, you've gone too far this time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: