perfectlies

- my life, your entertainment

hold your head up high and this pain will die

Kategori: Allmänt

Hur kommer det sig att folk dör av brustet hjärta
Och hur kan saker och ting göra en galen
Varför kan hjärtat göra så ont av ord
När människan bara är ett djur
Och hjärtat ändå bara är en muskel?






Hej-jag-har-haft-min-värsta-dag-på-länge. Jag har haft så galet ojämnt humör, när jag har pratat med vissa personer har jag varit flumm och glad, och när jag pratat med andra personer har jag varit sur och ledsen.. Har haft en konstig oro-känsla i magen nästan hela dagen, det är inte skönt. Trots att det är jag själv som orsakar allting och förstorar en jävla massa så kan jag inte undgå att det gör så ont.




2010 ska bli ett väldigt bra år, har jag bestämt mig för. Oavsett hur långa mina skoldagar är, och oavsett hur jobbigt jag kommer få och ha det, ska jag genomföra det. Allt. Jag ska lära mig att prioritera, jag ska försöka stötta dem jag älskar mest och jag ska uppfylla mina mål.

Allting känns mycket lättare om man försöker tro på det. Även om det ibland är svårt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: