perfectlies

- my life, your entertainment

fy fan vad random

Kategori: Allmänt

Favorit..
Låt:
ändrar från dag till dag men just nu, Lifehouse - Hanging by a moment
Sak att göra: mysa med älskling ♥, bränna pengar, osv
Sport: haha, jadu
Dryck: cola, te, cider
Kläder: så enkelt som möjligt xd jeans+linne+tjocktröja in my <3
Film: ojj, jag vet inte
Bil: pappas jävla jeep som han ska sälja -.-
Serie: dexter, scrubs, 2½ men

Har du någonsin..
Gråtit över en pojke? nej (a) fast jo.
Gråtit över en flicka? beror också på vilket sätt man syftar på? gråtit pga en tjejkompis har jag gjort, ja
Ljugit för någon? någon gång har jag. men jag är oftast nästan för ärlig, om det inte är vita lögner
Varit i slagsmål? hm, nej xd
Blivit arresterad? haha, har faktiskt varit duktig nog att undvika det
Träffat någon från internet IRL? ja, det har jag gjort

Senaste..
Låt du hörde: 3oh!3 - i'm not your boyfriend baby
Film du såg: kmr inte ihåg, var med bby iaf
Kram: idag med älskling
Puss: var också idag med älskling
Resa: resa och resa, jadu!
Dröm: kommer inte ens ihåg vad jag har drömt de senaste dagarna
Person du träffade: träffade pappa när han kom och sa godnatt?
Personen du pratade i telefon med: pappa
Personen du fick sms av: baby<3
Personen du pratade med på msn: Alexander någonting (: kul grabb, hahahahah!
Gången du var utomlands: ojj, jag vet inte
Saken du köpte: hm, köpte cola någon dag för inte så länge sen, hahaha!

Vad..
Pratade du senast om i telefon:
att pappa var framme hos jonny så att jag skulle gå ut, hahah
Står det i ditt senaste sms: Okej<3 Nicenice.. Duktig du är(: <3
Skrev du senast om på msn: HAHA, om att kolla på film och hålla händerna i styr, misstolka inte tack


Hur mycket pengar har du på din mobil? 270.70
Har du fått en kyss den närmsta veckan? jaa
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? jonny<3
Hur lång är du? 169-170 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? jag kmr fortfarande inte ihåg ?
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: <3<3 (:
Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, jag hatar att prata i telefon
Är dina föräldrar gifta eller skilda? varken eller
När såg du senast din mamma? när jag kom hem
Icke godkänt i något ämne? ja -.-
Mvg i något? nej -.-
När vaknade du idag? ojj, jag vet inte
Vilken är din favoritplats? nerbäddad i sängen med älskling ♥.
Hur stor är din säng? 120
Vad sover du i? trosor.
Hur många kuddar har du i sängen? 3.
Tycker du om kinamat? sometimes.
Tycker du om kaffe? nej
Vad dricker du helst till frukost? te och apelsinjuice
Kan du spela poker? nej
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? hm, ah
Kan du några andra språk än svenska? engelska, en del tyska, sen vissa ord/meningar på grekiska, franska, finska
Har du någonsin åkt ambulans? nej, 2 cool. 
Vad spenderar du helst pengar på? kläder och shit
Vad har du närmast dig just nu som är rött? inget
Kan du byta olja på bilen? ja
Vilken var den senaste boken du läste? kan verkligen inte komma ihåg namnet just nu.
När var du i kyrkan senast? julavslutningen
Har du pojkvän/flickvän? ja, jonny ♥ love you. 
Vad ska du göra ikväll? sova
Har du några syskon? ja, en hel, tre halv
Vad gör du nu? svarar på detta, msn, sms och lyssnar på musik






i'm falling even more in love with you.
there's nothing in the world that can change my mind.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: