perfectlies

- my life, your entertainment

om jag mår dåligt, bara säg att allt blir bra, för jag litar på dig

Kategori: Allmänt

Borde börja det här inlägget med "Sitter i skolan och...", men nej, det kan jag juh inte göra, gissa varför? Ja, precis. Jag är inte i skolan. Konstigt nog är jag förbannad över det för jag hatar att missa saker, idag missar jag ett biologiprov? Kul. Jaja, fick sova ut lite iallafall, vaknade inte förrän runt elva. Skönt när man gick och la sig efter klockan två på natten. Jag vet, jättesmart att vara uppe så länge.. Hann sova i drygt tre h och 30 min innan alarmet ringde, men jag stängde såklart av det och somnade om igen. Och för en gångs skull kom inte pappa in kvart över sex och sa till mig, så ja, jag kom inte iväg någonstans.







En del saker mår man bättre av att inte veta.
Jag borde inte bry mig om något så litet,
men jag bryr mig så jävla mycket ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: