perfectlies

- my life, your entertainment

kom nära, håll om mig och säg att du stannar

Kategori: Allmänt

Snacka om att jag förtjänar en guldstjärna/medalj/pokal! I fredags och lördags pluggade jag ikapp fysiken och matten, igår pluggade jag till idrott&hälsa prov, idag har jag pluggat biologi. Jag känner mig som ett jävla pluggo, men ligger man efter så måste man. Gjorde även muntliga delen av nationella i svenska idag och det gick väl bra! Kändes hyfsat bra iaf :) Efter skolan blev det att vara med Jonny, riktigt nice :* Nu ska jag snart gå och sova, så att jag orkar med dagen imorgon. Har visserligen svullna halsmandlar och galet ont i halsen, så får stanna hemma, men ska nog till skolan iallafall, vill fan inte missa prov, även om jag inte kan skiten. Annars finns det faktiskt inte mycket mer att säga.


Puuuss.







I'm tired of this endless illusion
it's time I find a better solution
for my pain, can't do it alone
so save me, can't do it on my own
so save me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: