perfectlies

- my life, your entertainment

jag kommer aldrig ge upp, jag försöker om och om igen, och jag lovar att vara rädd om det vi har

Kategori: Allmänt

Jonny åkte för lite drygt 3,5 timmar sen så nu har jag riktigt tråkigt, har kollat på film, kollat facebook, bdb, bloggar, allting. Finns absolut inget mer att göra nu så nu sitter jag bara och tråkar och lyssnar på musik, haha, riktigt drygt. Imorgon blir det att gå upp tidigt och kolla på hockey som börjar 06.00, Sverige - Finland, måste ses (: Sen blir det antagligen skola^^ Efter det ska jag nog träffa Jonny igen? Får väl se helt enkelt.

Har haft en mysig helg nu iallafall, varit med Jonny hela helgen som vanligt (: låg och pratade hur länge som helst, vilket var härligt eftersom jag älskar att prata med honom om allt och ingenting:* Helgen tog dock slut för snabbt och nu är jag ensam igen, men jag överlever (:

Nej nu ska jag gå och hämta te, pusshej på er! :*






Se mig, hör mig, ta mitt hjärta, det slår för dig.
~
Se mig, hör mig, ta min kärlek, den finns för dig.


Magnus Weideskog - Desperat

Hela albumet, iallafall det jag har hört hittills, är värt att lyssna på, just so you know.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: