perfectlies

- my life, your entertainment

i'll always be beside you until the very end, wiping all your tears away, being your friend, i'll smile when you smile and feel all the pain you do, and if you cry a single tear, i promise i'll cry too

Kategori: Allmänt

det finns så mycket jag vill göra för dig
men så lite som jag kan
men om jag bara kunde
skulle jag inte tveka
en enda sekund

allt för dig
vännen min


är det någon jag verkligen litar på,
så är det dig





Jag vet att du har känt dig småledsen idag/igår, men
ingen ska få göra dig illa så länge jag finns.
Du kan klara allt på egen hand, för du är stark,
 men när ingenting fungerar behöver man någon.
Jag är din någon när du behöver.
24 timmar på dygnet, 7 dagar i veckan,
 när som helst, jag finns alltid.

..och om jag någonsin behöver prata med någon om något,
så vänder jag mig till dig.



Jag älskar dig Jonna!

Kommentarer

  • JONNA säger:

    AAAAWWWIIII!!!!

    Johanna, du gör fan tillräckligt, så det blir över !

    Vet jag bara att du finns så e jag fan glad, jag e värdens gladaste tjej som har dig!! Jonny har värdens finaste tjej (som e min oxå då men)

    jag älskar dig johanna, rong, smsa, NÄR DU VILL och jag lägger inte på kan jag lova!! DU ÄR BÄST, jag älskar dig, mest, jag menar verkligen mest! fan va glad jag blev nu, men du ska veta att du gör tillräckligt, du e den ända som fattar och vet hur jag känner!<333

    2010-02-28 | 09:13:01
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/
  • Johanna säger:

    haha:D puss pårej:** och tack för kommentaren, behövdes(: Jag älskar dig mest, och du är nog den enda som fattar och vet hur jag känner också!<333

    2010-02-28 | 15:05:57
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: