perfectlies

- my life, your entertainment

i'd like to make myself believe than i can be as good as you deserve

Kategori: Allmänt

Det är inte roligt att behöva bli boven i dramat i en situation när man själv bara velat väl. Det är inte roligt att älska någon som bara blir arg på en. Det är inte roligt att behöva hindra sig från att säga vad man tycker. Det är inte roligt att älska någon så mycket att man har överseende med allting. Det är inte roligt alla gånger, men det är värt det för dem man verkligen gör allt för. Vissa stannar man vid trots alla dåliga sidor. Man stannar för de bra sidorna, och man älskar allting, negativt som positivt.

Suck, jag gillar inte att skriva om känslor, eller jo jag älskar det, men det blir ofta fel. Det låter ofta anklagande, vilket inte är meningen. Hur som helst, så är det här som ni ser inte världens bästa dag. Må bättre komma.

Kommentarer

  • jonny säger:

    nähe? vad är det för fel nu då?

    2010-02-11 | 21:45:52
  • Johanna säger:

    jag kanske är på lite dåligt humör för att en viss person som jag älskar mer än någonting annat är sur och arg hela jävla tiden?

    2010-02-11 | 21:55:02
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    jaså?

    2010-02-11 | 22:00:20
  • Johanna säger:

    mm, men vet du vad som är värre? du bryr dig inte.. du bryr dig inte om hur det känns för mig, hur kul skulle du tycka att det var om jag blev sur eller arg på dig minst en gång per dag? fast iofs. du hade nog inte brytt dig, är väl jag som har fel som vanligt

    2010-02-11 | 22:03:15
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    nej. så klart jag inte bryr mig.. klart som fan jag bryr mig.

    2010-02-11 | 22:32:45
  • jonna säger:

    <333

    säg te om det är nå! JAG bryr mig vafan, hela jävla tiden, för du e bäst o jag älskar dig massor!!!!<3:*

    2010-02-12 | 08:05:50
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/
  • Johanna säger:

    älskling!<3 det är inget speciellt så tyckte inte att det fanns så stor anledning att säga till dig :) är bara jobbigt att jonny ska bli arg nästan utan anledning på mig hela tiden.. ;s

    jonna, du är bäst och jag älskar dig minst lika mycket!! :*<333

    2010-02-12 | 15:06:12
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: