perfectlies

- my life, your entertainment

i know that times have been rough

Kategori: Allmänt

Hej jag har varit smågalen hela dagen, men alla gillar't (: vi säger så iaf! Hade överskottsenergi hela dagen så var inte lite hyper på slöjden.. Men sen på idrotten dansade vi så gjorde av med den mesta överskottsenergin då, hahaha, fick en jävla massa beröm av läraren iaf ;) Sen somnade jag nästan på matten efter så det är chill (y) Sen spenderade jag ett bra tag på en soffa och höll på och somna innan och efter engelskan, trött brud? Ohyes! 

Sen taggar vi nationella prov i svenska imorgon då, inte okej. Jag kommer antagligen bli galet missnöjd. Fast det är juh ungefär som vanligt när det gäller svenska, haha. Sen leeedig på onsdag! ;) Sen nationella uppsats-skrivning på torsdag, men ja, skriva kan jag så det ska fan gå bra, annars lackar jag.

Men jaja, ska inte skriva mer just nu, kanske uppdaterar senare (:


Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: