perfectlies

- my life, your entertainment

i gave you all, i gave you all, and you rip it from my hands

Kategori: Allmänt

Har varit med älskling sen i måndags så skyller uppdateringen på det ;) Men här händer det inte så mycket, jag har varit sjuk måndag-onsdag, och hela tisdagen och onsdagen spenderades med baby, sjukt mys! Sen sov jag hos honom onsdag-torsdag också (: Så inatt blir första ensamma natten på länge känns det som ;o inte dåligt snabbt jag vänjer mig vid att ha honom bredvid mig när jag sover. Men imorgon är det fredag iallafall, riktigt skönt, och jag slutar tidigt för att åka till polisen i köping och hämta ut mitt pass. Också ganska chill, ohyes.

Annars har jag inte mycket mer att säga, jag mår bra, faktiskt (: Förkyld och har haft ont i magen hela dagen men that's life och det går nog över snart så. Stressad över skolan men ja, det fixar sig. Känns ärligt talat inte helt okej nu när nationella proven snart börjar komma. Men det blir nog bra det med förhoppningsvis. Haha, jaja.




Puuuss.




Jonna, du är bäst och jag saknar dig!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: