perfectlies

- my life, your entertainment

i am not afraid to keep on living, i am not afraid to walk this world alone

Kategori: Allmänt



R.I.P
Mormor
5/5-07

Inatt går alla mina tankar ut till dig, och jag saknar dig så fruktansvärt. Det finns inga ord som kan beskriva saknaden som fortfarande brinner så starkt i mig. Jag önskar att jag hade fått tid att säga hur mycket du betydde för mig, och hur mycket jag älskade dig, hur mkt jag älskar dig. Jag önskar att jag fått mer tid med dig överhuvudtaget, jag önskar att du hade fått vara frisk längre. 

Tiden har gått så fort, det är svårt att tänka att det snart har gått tre år.

Det känns som att det var förra veckan vi fick beskedet och åkte till dig. Jag kommer ihåg att jag satt och lyssnade på Famous Last Words - My Chemical Romance hela vägen till örebro. Jag kommer ihåg varenda detalj, från det att jag satte mig i bilen, till det att se dig ligga orörlig i sängen, tills det att vi åkte därifrån.

Tiden försvinner och är alltid borta. Människor försvinner, trots att dom borde få finnas kvar mycket längre. Ikväll tänker jag på dig dig, minns. För minnen är allt jag har kvar. Men en sak har jag lärt mig, man ska inte ta dom man älskar för givet. En dag finns dom inte längre där, dom försvinner, helt utan förvarning.

Jag vill bara att du ska komma tillbaka.

Kommentarer

  • jonny säger:

    <3<3 R.I.P :(

    2010-02-27 | 03:13:34

Kommentera inlägget här: