perfectlies

- my life, your entertainment

a miracle happened to me, it was you and me

Kategori: Allmänt

Fem månader i fredags + alla hjärtans dag, så det skulle juh passa med en liten söt text här :)

Men jag hittar inga bra ord just nu, men Jonny, jag älskar dig.
Jag älskar dig och jag är så sjukt lycklig med dig, inget är som vanligt utan dig,
känslan med dig vill jag aldrig sluta känna, och jag vill aldrig vakna upp och inte ha dig längre,
vill aldrig vakna upp och inte vara din.




Jag älskar mitt liv. Du har fått mig att älska det. För du är anledningen till att jag ens ler. Så fort jag ser dig, så blir jag så lycklig. Jag fylls av en sådan kraft av lycka som du ger mig. Jag kan säga saker, som att jag inte orkar vara tillsammans med dig. Men det är bara en lögn, ska jag vara med någon över huvudtaget så är det dig. Dig eller ingen. Och jag är lycklig med dig. Bara du gör mig lycklig, bara du tar mig till lyckan. Spelar ingen roll hur många vänner jag förlorat kontakten med under dessa 5 månader, eller hur mycket jag tappat kontrollen över mitt eget liv. Jag har inget eget liv, jag delar det med någon annan, jag delar det med dig.

Jag kan inte förstå att jag är tillsammans med världens finaste och underbaraste människa, Jonny Eriksson. Allt är så overkligt, men jag är din och du är min. Varje månad har jag varit säker på att du skulle dumpa mig, jag har varit så rädd varje månad. Speciellt dom senaste två månaderna. Så jävla rädd. Men du stannar, du stannar för att du älskar mig. Och jag tror inte någon har älskar mig så som du älskar mig. Det är många gånger som det nästan tagit slut, som våran saga nästan har haft sin sista mening. Men vi står kvar, och jag tänker inte släppa dig. Jag har nog aldrig älskat någon så här mycket någon gång. Jag har heller aldrig känt såhär starkt för någon. Du är den enda, the one and only.

Jag vill aldrig att du ska bli någon annan, för du är världens finaste människa.

Kommentarer

  • jonny säger:

    du är bäst<3 och jag älskar dig Johanna<3 min för alltid<3

    2010-02-15 | 00:07:18
  • Johanna säger:

    bara din<3

    2010-02-15 | 13:19:53
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonna säger:

    grattis sötnosar!



    (jag älskar dig johanna!!)

    <3333

    och saknar dig:(

    2010-02-15 | 15:26:56
    Bloggadress: http://nokksvill.blogg.se/
  • Johanna säger:

    tack! (:



    jag älskar dig med!! saknar dig gör jag också :(<3333

    2010-02-15 | 17:11:34
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: