perfectlies

- my life, your entertainment

tidsfördriv, ingen tvingar er att läsa!

Kategori: Allmänt

Gjorde du något som du aldrig gjort förr? - Yes
Dog någon som stod dig nära?
 Yes
Vilka länder besökte du? -
Sverige, Tyskland
Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? -
Ja
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
 Många, men inget av någon bra anledning. 
Största misstaget? -
 Skolavslutningskvällen, sen en till större grej men för att inte såra någon så skriver jag inte ut det här. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? -
Ja
Bästa köpet? -
Ingen aning..
Vad spenderade du mest pengar på? -
Vet inte 
Gjorde någonting dig riktigt glad? -
Absolut
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? -
En hel del
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -
Första delen gladare, andra delen ledsnare! Vad önskar du att du gjort mer det här året? - Umgåtts mer med mina vänner
Vad önskar du att du gjort mindre? -
 Deppat
Hur tillbringade du midsommarafton? - 
Med familjen och Jonny 
Blev du kär i år? -
 Blev kär vettefan, men kär har jag varit, oavbrutet. 
Hur många förhållanden? -
 Två
Hur många strul? -
 Inget ni behöver veta  
Favoritprogram på tv? -
Vet inte
Bästa boken du läste i år?
- Den jag läste på västkusten som jag inte kommer ihåg vad den heter 
Största musikaliska upptäckten?
- Vet inte 
Något du önskade och fick? - 
En andra och tredje chans, men sumpade båda.. 
Något du önskade dig men inte fick? - Tror alla vet vad jag vill ha/önskar mig mest av allt.
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
- Firade mammas födelsedag och försökte rädda mitt förhållande..
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
- Helt klart
Hur skulle du beskriva din stil 2010? -
Som vanligt
Vad fick dig att må bra?
- Världens finaste människor
Vem saknade du? -
Ingen vad jag kommer på nu.. Saknade Jonny under våra pauser, om det räknas.
De bästa nya människorna du träffade - Hanna, Matte, sen säkert några fler, I don't even remember.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: