perfectlies

- my life, your entertainment

the day before christmas

Kategori: Allmänt

Det här med julkänsla är någonting jag inte har känt av sedan kanske två år tillbaka, det har tappat stinget liksom. Julklapparna är färre, släkten samlas inte längre och snön är mer ett helvete än en lekplats.

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte köpt en enda julklapp i år. Fattar inte grejen med att köpa massa saker till folk när jag inte tycker att det är något speciellt med julen? Det är bara god julmat och hejdå för mig. Ingen stämning, ingen julkänsla. Kanske känslan kommer tillbaka på själva julafton för en kort stund, men jag tvekar på det. Truth is, jag vill varken ge eller få julklappar. Därför har jag blivit lite småirriterad på alla som säger att dom har köpt något till mig, jättesnällt verkligen, men jag är inte värd det.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    förra året då? :/

    2010-12-23 | 18:29:11
  • Johanna säger:

    okej, jo förra året hade jag faktiskt julkänsla och stämning.. men det var en viss person som orsakade det, och i år finns han inte här :(

    2010-12-23 | 18:43:11
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: