perfectlies

- my life, your entertainment

my hands are shaking, my faith is broken, my eyes are closing for the last time

Kategori: Allmänt

Ingen sömn inatt.
Så jävla underbart. Eller hur var det nu igen?



Du har sån jävla makt över mig,
ett ord och jag faller igen.
Ett ord och jag är krossad igen.
En lögn till, och jag är borta föralltid.
Inte bara från dig, utan från arboga.

Grattis, du har återvunnit kontrollen över mitt liv,
I'm your puppet and you're my master, enjoy.

Ska du krossa mig igen, så passa på och njut.
För det kommer vara det sista du någonsin gör mot mig.
Du kommer aldrig se mig eller prata med mig igen.
Jag flyttar, jag flyr, jag lämnar allt.
All because of you.

Once more, and you're dead to me.



Fråga inte, jag fattar, behöver skriva av mig, det är det enda som är viktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: