perfectlies

- my life, your entertainment

lista, you love it so stfu

Kategori: Allmänt

min bästa vän är Niklas Höglund min lilla barndomsbästis
när jag borstar tänderna springer jag oftast runt och gör en massa saker samtidigt mestadels för jag blir så fruktansvärt rastlös av att stå still
när jag lagar mat ska det göras fort så inga finerier här inte och gärna ligger hälften av maten jag lagat utanför stekpannan men bara det går fort är jag nöjd
jag är rädd för mycket, men mest för ensamhet, höjder och drömmar
den värsta känslan är ångest och rädsla över att inte hinna göra allt man vill göra innan det är för sent
den bästa känslan är när man hoppar runt till en bra låt, gärna med underbara vänner, och har den där känslan i magen av att ingenting kan krossa en
jag är bäst på att göra saker som känns bra för stunden även fast de kan hugga mig i ryggen senare
jag är sämst på att nöta in rutiner vilket jag egentligen borde göra till rutin att göra (ha-ha)
jag lyssnar på det här, det här eller det här praktiskt taget konstant just nu. dock är den här låten underbar just nu!
jag pratar oftast väldigt snabbt och osammanhängande och mycket jag säger är det endast jag som kan förstå mig på, för jag kan hålla diskussioner med mig själv där jag svarar i huvudet, vilket inte kan låta det minsta vettigt ifall man faktiskt inte finns i mitt huvud
jag tycker om känslor som inte går att beskriva med ord
kärlek är det bästa och värsta som finns
i somras spenderade jag praktiskt taget varenda dag med Jonny, förutom slutet då jag var ensam och åkte till Västkusten för att fly från allt i lilla Arboga
sist jag grät var för ungefär tre-fyra timmar sedan
när jag vill tänka stänger jag in mig i mitt rum och skriver eller tar en promenad med min ipod som enda sällskap

när jag bakar
så misslyckas jag med allt, förutom muffins, det är jag kuuung
just nu tänker jag på hur mycket jag egentligen skulle vilja sova även fast det inte verkar gå
idag har jag sovit, lyssnat på musik, pratat med fina människor, skrattat, gråtit, kollat på Gossip Girl
ikväll ska jag (är redan natt så svarar på vad jag ska göra inatt) förhoppningsvis sova annars fortsätter jag nog prata med en fin person på msn ett tag till och räknar timmarna tills jag ska gå till skolan
imorgon kommer jag pallra mig iväg till skolan för att få styrkekramar och stöd
min mobiltelefon är en Sony Ericsson satio, som förövrigt är helt dum i huvudet, men tror att det går att smsa från den nu i alla fall !
när jag vaknar på morgonen frågar jag mig själv varför jag vaknar, går på toa, borstar tänderna, och sminkar mig, sen äter jag frukost om jag hinner och vill
om jag var ett djur skulle jag vara ett djur som kan flyga eller ett som kan vara under vatten hur länge som helst (utan att bli uppäten av någon fisk som är större än mig själv)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: