perfectlies

- my life, your entertainment

I wish I didn't love you as much as I do

Kategori: Allmänt

måste bort härifrån
för jag vaknar med ångest, vaknar med smärta
blandade känslor, tyngd i mitt hjärta



Somna i skype ♥


Godmorgon på er, skulle ha gått upp vid 11, men det gick juh som det gick :) Nuu blir det att åka in till Arboga och fixa en ful liten mobil jag kan ha tills jag kan köpa ny. Kan vara bra att ha en fungerande mobil ikväll/inatt ;)


Dock jävligt lack fortfarande, men är man en idiot så är man. Ibland får jag lägga mitt huvud i knät mellan armarna för att inte dunka det i väggen så hårt jag bara orkar. Jävlas inte med min verklighet. Jag känner hellre till en ful sanning än att bli vilseledd genom en vacker lögn. Dags att vänja sig vid det och inse att vissa personer är som dom är. Orkar inte må dåligt över det längre, men slapp somna gråtandes, tur att det finns en del bra människor kvar fortfarande.



Every time I got a text message from you my heart stopped and every time I saw you called me I got a smile on my lips. You were mine.
But things changed. I can't count the sleepless nights and how many tears that have fell down on my cheek. I can't count how many times my heart got in thousand pieces and when everything felt meaningless. I have been so loved by you, but you have hurt me so badly at the same time. I never thought we would come to this part in our relationship were we don't show any respect and neither can live with or without each other. But now we stand here and don't know what's right or wrong. The only thing I know is that I'll always love you, no matter what.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: