perfectlies

- my life, your entertainment

I lördags

Kategori: Allmänt

Just nu, så önskar jag att jag inte hade haft bälte på mig. Jag önskar att viltstängslet inte varit där så att jag hade flugit rakt in i träden. Jag önskar att vi hade åkt av på andra sidan vägen, för då hade vi mest troligt åkt in i en sten med passagerarsidan av bilen. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag hade hamnat på sjukhus, eller tillochmed ännu värre. För då hade jag sluppit den här jävla skiten.

Så länge Jonny hade klarat sig, så hade jag lika gärna kunnat dött i kraschen.
Jag trodde att allt skulle bli bra igen, men istället så är jag mer krossad än någonsin.





Kommer troligtvis ändra mig och ta bort det här inlägget snart, men fuck it.





They say that true love hurts,
well this could almost kill me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: