perfectlies

- my life, your entertainment

feel the pain of my death wish

Kategori: Allmänt

Just by looking at me he'll put hundret different feelings in my body and my head will go completely blank when he smiles. My heart will skip a beat from the slightest sound of my phone
..and everything I do when he's not around will be colored by his absence.


You changed me. Du kom in i mitt liv och under bara några månader hade du trampat dit fotspår, fotspår som kom dit för att stanna. Jag minns vem jag var innan du kom in i bilden. Jag var hon som höll allt inom sig, hon som inte vågade fula ner sig och hon som var rädd att göra bort sig. Idag är jag en clown jämfört med den personen jag var tidigare. Du fick mig att hamna utanför ramen, att sticka ut och att vara mig själv. Du tog fram en ny sida av mig, en sida som fick mig att känna mig levande. Det är den sidan som idag håller mig kvar här, som håller mig kvar i medvetandet angående mitt mående. Du räddade mig en gång, men egentligen räddar du mig hela tiden.


Varenda dag, varenda timma, varenda minut och varenda sekund är ett bevis på att jag inte är någon som ger upp. Jag kämpar varje dag med att orka vakna upp dagen därpå. Aja jag andas fortfarande och jag antar att det är det enda som betyder nåt.

Just nu gör det bara ont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: