perfectlies

- my life, your entertainment

Dag 8 – Typ av killar jag faller för.

Kategori: Allmänt

Jag är nog en sån som faller för "bad boys". Har andra sagt i alla fall.
Men det kanske stämmer. Jag väljer nog hellre att en kille ska se tuff ut framför gullig/söt. 
Annars så faller jag för killar som är 100% ärliga, som alltid är sig själva, dom som älskar att prata med en och man kan prata om exakt allting med. Och jag faller bra hårt för killar som vågar öppna sig, verkligen berätta allting om sig själv, som vågar erkänna om något har varit skit till exempel. Killar som vågar erkänna och visa att dom har känslor helt enkelt.

Utseendemässigt ändrar jag mig 24/7, finns bara en kille som jag alltid har tyckt var snygg ända sen första gången jag såg honom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: