perfectlies

- my life, your entertainment

Dag 15 – Någonting jag oroar mig för.

Kategori: Allmänt

När jag började skriva det här inlägget, så kom jag inte på en enda sak jag oroar mig för. Men sen insåg jag, vad har jag varit så förbannat rädd för senaste dagarna? Att bli lämnad igen. Att stå ensam kvar. Jag har förlorat nästan alla mina nära vänner senaste månaden/två månaderna. Men en person har kommit tillbaka till viss del..

"Jag älskar dig, och jag älskade dig. Du var min räddare i nöden, en tegelsten genom mitt fönster som bildade sprickan jag kunde krypa ut ur för att få andas igen, du är andra hälften av mitt hjärta, du var min fristad, du är slutet på mitt bästa kapitel, ett sms på morgonen som gjorde dagarna lite ljusare, du är över ett år av mitt förflutna och jag hoppas med hela mitt hjärta att du kommer att vara min framtid.

Det är så fel att du varken inser rätt eller fel i det du gör,
när det kan vara det som är livsavgörande."
(- från min blogg, några månader sen)


Allt jag vill ha och allt jag ber om är att vi ska fortsätta såhär, fortsätta vad vi än gör nu. Jag vet inte vad vi håller på med och jag tror inte du vet det heller. Allt jag vill ha och allt jag ber om... är dig.

Bara av att se dig le mot mig känner jag mig som den lyckligaste person i denna värld, din doft, din beröring, din närhet, det blir inte bättre. Du är så underbart vacker, ditt leende, dina ögon, hela dig, du är perfekt för mig.
12/9 -09 är fortfarande ett datum jag kommer ihåg och älskar.


Kort sagt, det jag är mest orolig/rädd för, är att bli lämnad för tredje gången. För jag har offrat allt den här gången, händer det igen, står jag helt ensam kvar. Men det är smällar man får ta ibland. 


Du bist mein Leben.
aber, würdest du mich verlassen, so verstehe ich.
aber, Ich bin immer dein..

du kanns mich nicht verlassen, du bist mein, Ich kann ohne dich nicht leben.. Ich sterbe, ohne dich.. willst du mein Leben zu beenden, lassen mich

(Använder ni google-translate så får ni helt urfuckad översättning som knappt stämmer, just so you know)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: