perfectlies

- my life, your entertainment

Dag 12 – Meningen bakom mitt bloggnamn.

Kategori: Allmänt

Startade den här bloggen som en extrablogg till min vanliga blogg jag hade förut, hade lösen från början och skrev bara saker jag bara ville att dom cirka 5 personerna som stod mig närmast skulle veta. Namnet "perfectlies" står då självklart för "perfekta lögner". Vilket var exakt vad jag höll på med just då. Jag levde i en lögn där jag låtsades må bra. Sätte upp en lycklig fasad och spelade därefter. Jag visade mig aldrig svag, utan jag försökte vara starkare än vad som egentligen var bra för mig. Jag vägrade inse att jag mådde dåligt, att jag vantrivdes och att jag behövde hjälp.

Sen när jag blev tillsammans med Jonny så mådde jag bättre än någonsin. Så jag tog bort mitt lösen, och hade den öppen för alla. Men avr fortfarande mer öppen i den här bloggen än jag var i min vanliga. Till slut tröttnade jag på min gamla blogg, speciellet dömannamnet, då det inte var "jag" längre. hette "xxsuicidenote" för er som inte visste :). Så jag gick över helt till den här bloggen och har bloggat på den här bloggen i lite mer än ett år totalt. Och jag kan komma på mig själv med att undra ifall man ibland måste känna exakt som mig för att förstå sig på det jag skriver men det jag skriver är ju menat ur mitt perspektiv så det kanske inte är meningen att någon ska förstå.

That's the story :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: