perfectlies

- my life, your entertainment

Dag 1 – En bild+ kort fakta om mig.

Kategori: Allmänt



Jag heter Johanna Haag och är en tjej på 16 år! Dock inte jättelångt kvar till 17 ;)
Jag går Handlesprogrammet på Vasagymnasiet.
Jag har en pojkvän som heter Mattias.
Jag har otroligt dåligt självförtroende och mår ofta dåligt över saker då jag är extremt känslig.
Jag bor med min mamma och min pappa en bit utanför Götlunda.
Men vill flytta till egen lägenhet.
Jag har 4 syskon, 3 halv egentligen, men dom är lika mycket syskon allihopa.
Robert, Lisa, Henning och Emma. Har mest kontakt med Henning och Emma som är mitt enda helsyskon.
Emma bor i Jämtland på sin skola, och Robert, Lisa och Henning bor på olika ställen i Nyköping.
Är det något ni undrar så är ingen gladare än jag att få ge svar på era frågor!
Jag är dålig på att vara kortfattad så jag försöker att inte skriva mer nu, så ni får fråga istället! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: