perfectlies

- my life, your entertainment

castle walls

Kategori: Allmänt




du vet att jag tänker på dig jämt
att du ständigt styr mina tankar
det finns ingen annan här som dig
som får mitt hjärta banka
jag har aldrig känt såhär förut jag blottar mina känslor för dig
(så kan du snälla visa vad du känner för mig)
jag skulle göra allt för att få stanna hos dig jämt
men ibland får du mig att känna mig som om jag vore sämst
om du tar min hand och följer med mig på min stig
så ska jag dela allting med dig för resten av mitt liv

Jag vill försöka, jag kan göra allt för att få det gå
men samtidigt vill jag också att du bara förstår
att om man ska gå vidare så måste det vara äkta känslor
för jag har fått nog utav att bli sårad utav alla människor
så snälla låt oss dela detta utan alla lögner
låt oss skapa minnen som följer med oss fram till döden
för det finns annan som jag vill leva med jämt
det finns ingen annan som jag såhär för har känt

för jag känner det inombords
att du är allt för mig
men jag önskar att du förstod
hur mycket jag älskar dig
ibland så tror jag att du har fått nog
och tänker lämna mig
men jag vill aldrig det
jag vill aldrig det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: