perfectlies

- my life, your entertainment

and i dont know how to be fine when i'm not, cause i don't know how to make the feelings stop

Kategori: Allmänt

Idag orkar jag inte skriva ett ordentligt inlägg så jag gör som Linnea och skriver 50 sanningar om mig själv.

1. Jag tycker det är jobbigt/irriterande med personer som ska vara så annorlunda som möjligt bara för att.
2. När jag har tråkigt så gör jag nya spellistor på spotify, den här har då gjorts idag. Fattar inte varför dock eftersom jag har tröttnat på nästan varenda låt för längesen.
3. Varje gång min hals gör tväront så tror jag att jag ska få halsfluss.
4. Jag har väldigt lätt att gråta till en film/tvprogram.
5. Jag hatar att höra att jag är bitchig, även om jag vet att det är sant och ofta säger det själv.
6. Jag blir äcklad av de som inte har bh på sig, dvs, när man ser konturerna av brösten och bröstvårtorna.
7. Det enda jag behöver för att överleva i mat- och drickesväg är kött och cola.
8. Jag är otroligt "ful i munnen", svär och säger könsord jävligt ofta.
9. Det värsta sättet enligt mig att dö på måste vara att drunkna genom att isen spricker.
10. Jag har lätt att få för mig saker.
11. Jag har riktigt svårt att lita på människor eftersom jag blivit sviken så många gånger.
12. Jag avskyr disktrasor och smutsigt diskvatten.
13. Jag tvivlar på att jag någonsin kommer att få må bra igen.
14. Jag älskar att kolla på gamla bilder och tänka tillbaka på saker som hänt.
15. Jag tycker synd om mig själv som har så många år kvar i skolan.
16. Jag är en "antingen-eller-person", ska ha allt eller inget. Jag kan inte göra något lite för då tappar jag kontrollen, allt från alkohol till förhållanden.
17. Jag har lätt för att börja gråta men trots detta är det få av mina vänner som sett mig göra det.
18. När jag ska låta bestämd med rösten låter jag ofta skitförbannad.
19. Jag är riktigt less på personer som "måste dricka alkohol". Exempel att de måste dricka varje helg för att annars är man inte inne/häftig och dricker med endast sin bästa vän bara för att de ska dricka.
20. Jag är rädd för att vara ensam för då tänker jag alldeles för mycket.
21. Jag älskar människor som man man skämta med på varandras bekostnad.
22. Jag älskar att sjunga men sjunger i princip aldrig när någon annan hör.
23. Jag önskar att jag gjort hela högstadiet annorlunda.
24. Jag hatar mina tänder och ler därför aldrig på bilder.
25. Jag hatar beroenden, jag hatar måsten.
26. Jag hade nog social fobi från dess att jag föddes till typ sjuan/åttan. Det var först då jag blev mig själv på riktigt.
27. Jag blir lätt avundsjuk på andra.
28. Jag älskar att skriva och spekulera i saker och få andra att tänka på mitt sätt.
29. Jag spelar ofta sönder låtar.
30. Jag har alltid varit bra på att skriva, noveller, krönikor, dikter, allt.
31. Jag hatar att jag har en viss tendens att tappa kontakten med kompisar som jag verkligen inte vill förlora.
32. Jag tycker att personer som endast vågar trakasera en på internet men vågar inte säga något in real life är patetiska.
33. Jag har väldigt svårt för att vara seriös när någon tar kort på mig, måste verkligen kämpa, därför ser jag nästan alltid tjurig ut.
34. Jag hatar när folk inte litar på mig, eftersom jag i 90% av alla lägen går att lita på.
35. Jag tycker inte om när ens "vänner" låtsas vara trevliga först för att sedan fråga om exempelvis alkohol/cigg/snus.
36. Jag har riktigt extremt lätt att bli svartsjuk, och det är en sak jag hatar med mig själv.
37. Jag älskar att kolla upp låttexter och lära mig dem utantill.
38. Jag kan börja gråta om jag är för hungrig.
39. Jag fattar inte varför okända folk för mig vill läsa min blogg.
40. Ser jag en bra film kan jag kolla på den varje dag i veckor.
41. Jag är övertygad över att jag kommer dö ung.
42. Jag behöver spänning för att känna att jag lever.
43. Jag börjar få svårt att komma på fler grejer nu.
44. Jag vill lära mig av mina egna misstag, inte andras.
45. Jag blir ofta arg istället för att visa att jag är ledsen.
46. Jag börjar må dåligt när jag ser en ambulans för jag tror alltid att det ska vara någon som jag känner som är skadad.
47. Jag skjuter alltid upp skolarbeten i sista stund och säger till mig själv att jag ska göra dem i tid nästa gång, men det blir aldrig så.
48. Jag är jätterädd för att bli tjock och tror att ingen skulle älska mig då.
49. Jag är riktigt less på att bo där jag bor.
50. Det jag önskar mig allra mest i hela världen är att jag får tillbaka mitt gamla liv.

Kommentarer

  • Alice säger:

    Varför vill du ha tillbaka ditt "gamla liv" när du kan göra fortsättningen på det så mycket bättre?

    2010-12-29 | 00:44:52
    Bloggadress: http://aliceforsure.blogg.se/
  • Johanna säger:

    För att i mitt gamla liv hade jag Jonny, och han är fortfarande allt jag vill ha

    2010-12-29 | 01:53:31
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: