perfectlies

- my life, your entertainment

please don't try so hard to say goodbye

Kategori: Allmänt

Har börjat vana mig med skolan och klassen och så nu, rätt skönt. Är dock jäävligt jobbigt att gå till skolan just nu eftersom jag fortfarande inte mår bra. Var hos doktorn idag och tog sänka och halsprov och massa, men hade bara aningen för högt på sänkan och halsprovet visade ingenting. Så bör vara bättre på måndag trodde dom, är jag inte det måste jag in och ta fler prover. Kan knappt sova heller, sover utan min älskling nu plus att jag hostar somfan hela nätterna, ingenting hjälper. Har galen huvudvärk hela tiden också så tjurig somfan kan jag bli! Krävs inte mycket om man säger så.

Freedag imorgon!:** I helgen tror jag att bby skulle komma hem till mig? Höhö, ska tvinga honom att hjälpa till i mitt rum isåfall:d

Men nu funderar jag på att lägga mig och kolla på film or something, tjaa;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: