perfectlies

- my life, your entertainment

i never want you to be unhapppy, and if you are, i'm truly sorry..

Kategori: Allmänt

And you know it's never simple, never easy.

Tjuriig..♥



Things about me

Jag gör som alla andra bloggers ;o

Du heter: Johanna
Smeknamn: Jonna, jna, haag 

Låt som när du är ledsen sörjer till: A Fine Frenzy - Almost Lover, Lars Winnerbäck - Faller 

Beroende av: Cola

Vad tror folk om dig? Att jag är blyg:d
Stämmer det? nääej:d
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är mig själv no matter what

Hur imponerar man på dig? Är sig själv och har självförtroende nog att gå med skitkläder mitt på stan om man känner för det, man vågar vara sig själv oavsett vart man är och vilka man är med.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, hahah

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: <3<3(:

Var bor du? 6km utanför Götlunda, Alväng

Trivs du där? Yes I do, oftast, men hade jag fått chansen att flytta in till stan så hade jag tagit den.

Hur svarar du i mobilen? Ah hallå/ah hej

Vem ringde du senast? pappsen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han stod utanför och väntade
Antal timmar sömn inatt: ingen aning, 7-8?

Sov du ensam: Nejnej, sov hos Jonny

Brukar du komma i tid: Haha, försöker! Lyckas oftast
Hur känner du dig nu: Tjurig, sjuk

Vanligaste färg på dina kläder: Haha, svart, vitt, grått, blått, gud vad tråkigt

Vad tycker du om fötter: Äckligt

Vad saknar du: någon som tar hand om mig när jag är sjuk:o

Hade du en bra kväll igår: Ska inte klaga, var juh med världens bästa

Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice, te, oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: När det är skola: mellan elva och ett, annars: mellan tre och fem på morgonen(a

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vettefan, kanske inte kärlek, men något liknande

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Knulla och runka, HAHA! no joke

Är du nöjd med ditt liv: Ja, mer nöjd än jag varit på länge

Är du bortskämd: Haha, beror på vem man frågar. Enligt mig, nej
Vad gör du i morgon: Sover läänge, fixar i rummet, åker kanske till Jonny och sover på kvällen

Vad är det värsta du vet? Att ha förväntningar så blir det inte så. Falska förhoppningar

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, SOM jag är.

Vad är det finaste du fått? Haha, Jonny!
En speciell dag du minns: 12 september 2009

Du samlar på: nallar:d

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ringer ingen, men smsar min älskii Jonna♥
När grät du senast: Haha, idag, älskar hur tjurig jag blir när jag mår dåligt. Fast näe!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA, skämma bort Jonny, sen massa

Vill du gifta dig: Med rätt person, ja
Vill du ha barn: Vill jag ha någons barn någongång ska det vara jonnys

Är du musikalisk? Inte direkt

Vad dricker du helst när du är törstig: Haha, cola(a

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte?

Biter du på naglarna: Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: