perfectlies

- my life, your entertainment

enbart tidsfördriv

Kategori: Allmänt

AVSLUTA MENINGEN
Jag har insett att min senaste kyss är något jag saknar
Jag pratar för mycket
Jag tycker om sommaren
Jag avskyr när folk ljuger och sviker
Mina närmaste vänner är det bästa jag har
Min första vän hette Niklas♥
Kärlek är det bästa och värsta som finns
När jag borstar tänderna står jag och speglar mig
När jag lagar mat så misslyckas jag alltid med någonting
Jag tänder på ... det är ingenting ni behöver veta
Det sexigaste yrket är när killarna har arbetskläder och är småskitiga!
Det är charmigt när killar är småblyga
Jag är rädd för att dö ensam
Den värsta känslan är ensamhet och obesvarad kärlek
Den bästa känslan är besvarad kärlek
Jag är bäst på att kritisera mig själv
Jag är sämst på ... finns säkert någonting
Om jag var ett djur skulle jag vara en katt
Om jag var en insekt skulle jag vara en trollslända
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ... jag vet inte
Jag kommer alltid att vara mig själv, för det kan ingen ändra på
Det finaste som finns är kärlek
I sommar har jag mått som bäst och som sämst
Sist jag grät var för några timmar sen, yes
Jag kan lära mig låttexter otroligt snabbt
Jag kan inte prata finska
När jag vill tänka går jag ut helt ensam med bara musiken i öronen
När jag bakar så bakar jag muffins
Min mobiltelefon är bra, men stor
När jag vaknar på morgonen kollar jag mobilen det första jag gör
Innan jag går och lägger mig kollar jag mobilen det sista jag gör
Just nu tänker jag på att jag vill hem så att jag kan träffa en del folk
Bebisar är som små alkisar.. De svamlar, ramlar omkull, kissar på sig och skrattar åt inget särskilt
Idag har jag slappat
Ikväll ska jag sysselsätta mig med film, facebook, musik, kanske packning
I morgon kommer jag packa och åka hem!
Jag vill verkligen få tillbaka allting som det var förut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: