perfectlies

- my life, your entertainment

'cause it's you and me, and all of these peoples

Kategori: Allmänt

Jonny, nu skiter jag i om du är tjurig och inte vill att jag ska skriva något om dig i min blogg just nu, för det är min blogg och jag skriver exakt vad jag vill, och det är såhär jag känner, sen skiter jag i om du tror mig, bryr dig eller vadfan som helst, du behöver inte läsa. men jag vill att du gör det.






Älskling, jag vet inte vart jag ska börja. Inga ord kommer ändå att kunna förklara hur jag känner för dig, men jag ska försöka. Jag älskar varje litet steg du tar. Du är den där sista lilla gnistan inom mig, som gör mina dagar värda att leva. Dina ögon lyser upp min värld och ditt leende värmer mig i kylan. När jag kollar in i dina ögon ser jag verkligen en skönhet som är så mycket större än allt annat. Du är en ängel hjärtat, min ängel. Jag längtar alltid efter att få känna dina armar runt mig, att få höra din röst och luta mitt huvud mot din hals och att bara andas in. Jag har aldrig känt mig tryggare än vad jag gör med dig. Jag älskar att få krama din hand, känna din bara hud mot min. Åh, jag önskar jag kunde förklara hur glad jag blir varje gång jag ser dig! Du är den finaste som finns. Jag drunknade i dina ögon första gången jag såg dig. Jag vill bara hålla om dig och aldrig någonsin släppa taget. Inte ens den gråaste dag kan hindra det solsken som uppstår när jag ser dig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, hur mörkt det än är så färgar du hela min värld. Du dansar fram stjärnor på min himmel. Om luften vi andas skulle ta slut skulle jag ge dig mina sista andetag. Du är mitt hjärta, mitt allt och hela min värld. Om du någon gång känner att din värld rasar samman så lovar jag att vara där och se till att du vet att du betyder allt för mig. Du är perfekt på alla sätt och vis. Varje hjärtslag slår för dig, det viskar ditt namn och varje andetag är för dig. Jag älskar dig på ett sätt som bara är möjligt till dig älskling, jag älskar dig högre än himlens alla stjärnor och djupare än stilla havet, med hela mitt hjärta. Jag skulle nog kunna skriva miljoner sidor om hur mycket jag älskar dig. Men bara du är medveten om att jag älskar dig mest av allt så är jag nöjd. <3

Senaste två veckorna har varit skit, ärligt talat. Men, du ska veta att jag älskar dig, annars skulle jag inte bry mig så mycket som jag gör. Det har kommit till en punkt där jag knappt orkar längre, men min kärlek till dig får mig att fortsätta kämpa. Och jag försöker verkligen, även om det kanske inte verkar som det. Jag ger upp lätt, har inte den styrkan som krävs, men du&jag, det är en sak jag inte kommer ge upp om än.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: