perfectlies

- my life, your entertainment

you'll be my number one guy

Kategori: Allmänt

Gjorde en 'extra' blogg så att jag kan skriva saker jag inte kan skriva i min 'vanliga' pga en del läsare. Designen skiter jag i hur den ser ut på den här, jag orkar inte då den enbart kommer att uppdateras när jag har något jag inte kan skriva i den andra. Väljer en standardmall sen får det vara så.

Iallafall. Träffade Jonny efter skolan. Damn, i think i like him, but i don't know... Jag lovar, min mage pirrar varje gång jag ser honom, kan vara pga nervositet också dock, får tunghäfta och vet inte vad jag ska säga. Kär? Nej, det är jag verkligen inte. Men jag gillar honom och skulle helt klart kunna vara intresserad av att lära känna honom mer än bara som vän. Anledningen varför jag inte kan skriva det i den vanliga bloggen är för att min kära mamma läser den, och finns en stor risk att Jonny läser den någon gång ibland, och han är antagligen inte intresserad av mig. Så känns onödigt att han ska veta att jag kanske är intresserad av honom.

Har iallafall träffat honom tre ggr typ, and the butterflies in my stomach won't stop. Hoppas nu på att få med honom om vi ska tälta nån helg. Inte säkert att vi ska det iochförsig men jag hoppas det! Behöver göra något kul. Och sen skadar det juh inte att få umgås lite extra med honom än det jag gjort efter skolan.

Annars så är allt bara bra med mig. Skolan funkar, är bara väldigt trött på dagarna. Det är bra med kompisarna, har börjat komma tillbaka med Emelie igen! Känns härligt. Så länge man har något att se fram emot på slutet av dagarna så funker det. Och ja, det har jag juh haft senaste dagarna. Får hoppas att det fortsätter så!

Pusshej :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: