perfectlies

- my life, your entertainment

he's not welcome here no more

Kategori: Allmänt

Jag ska måla om mitt rum, jag har rivit ner alla planscher och bilder, jag ska slänga allt skräp jag inte behöver.
I hopp om att glömma det gamla,
Och välkomna det nya.

Lådorna står redo, jag börjar imorgon, vem hjälper mig att slänga bort mitt gamla liv?


Jag har samlat på mig för mycket skit och bilder, som jag inte har slängt trots att jag borde gjort det för länge sen. Men nu ska allt bort, verkligen allt, ska tömma rummet på så mycket som möjligt.

För mycket minnen finns i det rummet, hemska minnen jag gör allt för att glömma, ändå finns dom alltid där. Så nu känns det som att det är dags för en ny start. Kommer antagligen lägga ner flera tusen kronor och många timmar av slit på rummet. Men det är värt det för att glömma det gamla och välkomna det nya.

Fix:
Slänga alla gamla tidningar och böcker
Slänga alla jävla bilder
Slänga alla onödiga papper
Slänga alla saker som påminner om sånt jag vill glömma
Ny bäddsoffa
Ny säng
Ny garderob
Ny bokhylla
Riva ner tapeten, spackla, slipa
Måla om hela rummet
Detaljmåla väggarna
Möblera om hela skiten
Fixa nya bilder till väggarna

och alla som känner mig tillräckligt bra förstår hur länge jag kmr få hålla på med det här, jag ska slänga bort prylar jag har samlat på mig i 15-fucking-år. Jag slänger bort mitt gamla liv, och tar in det nya.

Som sagt, jag börjar imorgon! Nu jävlar ska rummet bli mitt, verkligen mitt. Exakt så som jag vill ha det!








Jonnybby :* <3 (bara för att jag tänker på dig <3)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: