perfectlies

- my life, your entertainment

jag vill inte gå utan din luft i mina lungor

Kategori: Allmänt

inte för att klaga men.

jag vill ha en skön kudde.
jag vill ha nya kläder.
vill ha sommarkvällar med cider, vin på en bänk.
vill ha julafton.
vill ha vinterkvällar.
vill ha en ny vinterjacka.
vill ha en påbörjad utbildning.
vill ha en lägenhet.
vill ha någon att dela den med.
vill ha vettiga polare.
vill ha nytt hår.
vill ha fresh smink.
vill ha en hund.
vill ha frusna händer på min nacke.
vill ha en helkroppsmassage.
vill ha kaffe latte & cigg i morgonsolen.
vill ha en systemkamera.
vill ha nyfallen snö.
vill ha den där koftan.
vill ha en ny halsduk.
vill ha vackra höstdagar i färg & löv & sol.
vill ha nya skor.
vill ha ny mobil.
vill ha en digitalkamera.
vill ha höstpromenader.
vill ha renovering av rummet.
vill ha pengar.
vill ha sommardagar.
vill ha en manlig gestalt.
vill ha bra hudvårdsprodukter.
vill ha en ipod.
vill ha vintermorgon.
vill ha nya jeans.
vill ha vantar.
vill ha första vårdagen.
vill ha nyregnat asfalt.
vill ha en magisk pyssling.
vill ha sex.
vill ha party.
vill ha mc-körkort.
vill ha bil.
vill ha en moppe.
vill ha morgondagg.
vill ha värme.
vill hålla hand.
vill ha någon att pussa.
vill ha en ny säng.

nu vet ni det också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: