perfectlies

- my life, your entertainment

Svar på tal ?:

Kategori: Allmänt

Anonym om the chosen is you:
hur blev du och jonny tillsammans egentligen? ni kände ju inte alls varandra innan sommarlovet? sen nu helt plötsligt är ni tillsammans


Svar: Jadu, bra fråga ;) och nej, vi kände inte varandra innan sommarlovet, det har du rätt i . Han visste inte ens vem jag var, haha! Men iallafall, jag har för mig att vi började snacka på bdb någon gång runt midsommar? Jag mådde piss då iaf, så mycket kommer jag ihåg. Var trött på allt och alla och ville bara flytta härifrån så fort som möjligt, och ja, bara försvinna. Men ja. Vi började snacka på msn och så, massa oseriöst snack om att vi skulle träffas men blev aldrig så, hahah. och jag lovade mig själv att inte falla för honom. Intalade mig själv att jag inte skulle få några som helst känslor. Bara kompisar, kommer inte leda till något seriöst. Bullshit ;) Sen började skolan igen, fick hans mobilnummer, han fick mitt, och började smsa och så. Sen en dag gick jag med ankan till stationen för att träffa Jonny då, och ja, vi sa väl typ bara hej till varandra? haha. Sen drog han iväg med skogan då. Träffades några gånger till på station och så.

Sen på hans födelsedag, 6 sep, så var jag med ankan, cyklade till donken i spöregn (y) Sen hem till Jonny för att gratta honom och fika typ, haha! och ja, jag såg ut som en dränkt katt :( Sen när jag och ankan skulle dra hem så fick Jonny en kram och en puss på kinden, och yes, han blev skapligt chockad ;) Dagen efter (måndag) då var jag med Jonny igen, följde med honom, skogan och nick när dom käka pizza typ, hahah! Sjuka grabbar ;) Sen drog alla och jag och Jonny började gå typ hem till honom, tror jag? Hann inte så långt eftersom min papps kom men ah. Vi gick över statiolsbron iaf, stannade och ja, första kyssen då, haha!  Träffades några ggr till den veckan men ja, inget mer som hände ^^ var med honom fredag samma vecka, låg i hans säng och myste ett tag. Han drog på träning sen, så jag drog hem.

Dagen efter var det öppet hus på gäddan och ja, vi båda var där, men han tyckte att jag dissade honom och jag tyckte att han dissade mig så ja, vi pratade typ ingenting. Sen när jag skulle dra hem till ankan så fick jag iallafall en kram och en puss innan jag gick iväg :* Sen typ senare på kvällen blev vi tillsammans. Så ja, haha, nu vet du! Inte så intressant att läsa gissar jag på? ;) men ja, var för långt för att svara på i kommentarsfältet.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    cute (:

    2009-09-27 | 19:08:54

Kommentera inlägget här: