perfectlies

- my life, your entertainment

so hold me closer, i love you

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur jag ska skriva för att förklara hur jag mår just nu. Jag har en massa tankar snurrandes i huvudet, har mer inspiration för att skriva än jag har haft på länge. Men när jag väl sätter mig och ska skriva så är det helt tomt i huvudet. Jag vill skriva om allt, hur jag äntligen har börjat ta tag i skolan, mina vänner som har stöttat mig genom allt senaste året, hur jag har fått tillbaka livsglädjen i mitt liv igen, hur jag vaknar varje morgonen och verkligen vill gå upp ur sängen, jag vill skriva om allt och ingenting. Det kliar i fingrarna för att få skriva. Men när jag tar upp ett nytt dokument eller en tom sida i ett skrivblock så blir det helt tomt. Som ett vitt papper.

Så ja, får bli en allt annat än välskriven uppdatering nu då.

Skolan - Allt går bra, har totalt tre dagars frånvaro hittills den här terminen, kanske är mycket för en del av er, men för mig är det sjukt lite. Har en bokrecension som ska vara inlämnad den här veckan som jag inte har börjat med. Men skriva, det kan jag, det vet jag. Men vi får väl se hur det går. Engelska prov nästa vecka, grammatik, men det ska nog gå bra, brukar det göra när det gäller engelska. Bara jag inte får panik-blackout, men det har aldrig hänt på engelskaprov så det bör det inte göra den här gången heller.

Vänner - iih, ni är bäst :* så puss på er, sen är det inget mer med det (: <3

"Kärleken" - hihi, busigt (: hahaha, nejmen det är bara braa ;) ih, jag är som vanligt osäker som en jävla känguru men det är inget ovanligt (: fast aldrig osäker på mig själv när det gäller 'känslor' iaf, nejnej, och det är juh bra antar jag x) Men ja, jag älskar min bby, han är min och jag känner mig alltid 'stolt' när vi går på stan och håller hand bland folk :$ hihihi :* (jonny, vet att du kommer läsa så puss på dig <3)

Hemma - jaduu, jag bråkar med mamma som vanligt, men det har jag vant mig vid nu. Pappa är, ja, pappa, finns ingen bättre <3 och syster är en pussy som bor i jämtland :* och halvsyskonen är också en massa pussys som envisas med att bo långt borta :* och ja, annars, rummet, ehehehhe, det är tomt ;o nejmen säng och alla möbler och sånt är kvar men exakt ALL skit jag hade här inne, alla minnen, allt jag har samlat på mig under åren är utslängt eller nerpackat i lådor. Känns helt sjukt och jag blev extremt känslosam och började gråta när jag skulle slänga en del saker, saker jag egentligen inte saknar, som jag rent ut sagt hatar. För er som vill veta: Brev skickade mellan mig och Tilda, och kollaget jag gjorde med alla bilder på henne och mig, alla mail vi skickade till malte, jerry och alfred, jag hade sparat ALLT, verkligen allt, men nu är det uppeldat och borta föralltid, precis som hon och jag. All skit vi har gått igenom, och alla glada stunder, det är fan sjukt hur man kan lära känna en människa så bra på bara några år. Slängde även massa bilder från när jag var bästa kompis med impola, och massa citat från vad vi skrev till varandra under den tiden, och jävlar vad jag började gråta då :o men ja, vi är sams igen för länge sen iaf, så det är bra, dock träffas vi nästan aldrig men ändå (: Men åh.

Men ja, allt är bara bra överlag iaf (: pusshej, nu ska jag sova :* <3






Tar förresten bort lösenordsskyddet på den här bloggen imorgon eller något, men minsta lilla skit och jag tar dit det igen, samma sak gälller om jag får veta att mamma läser den, då jävlar ><

Kommentarer


Kommentera inlägget här: