perfectlies

- my life, your entertainment

i'm nothing without you

Kategori: Allmänt

Okej, här kommer ett inlägg där jag verkligen bara klagar och låter troligtvis deppigare än jag egentligen är, så dom som klagar när jag skriver "ledsna" inlägg är iaf förvarnade nu.






Usch, vaknade imorse med feta oro-känslan i magen. Men ignorerade skiten och gick upp och duschade medans bby låg kvar i sängen och sov. Kändes piss rent ut sagt resten av morgonen, tills vi åkte hemifrån. Då kändes allt plötsligt bättre. Var hyfsat glad hela dagen i skolan. Träffade bby efter skolan och allt var perfekt. Han drog på träning, jag drog, ja, någonstans. Fick ett sms av bby, bröt ihop. Jag vet att det inte var meningen att få mig att börja gråta, men ja, han lyckades... Inte varje dag jag reagerar så starkt på sms kan jag juh säga. Kom en 'kompis' väldigt lägligt precis då iallafall, så jag fick någon att prata med, brabra! Men drog vidare rätt snabbt, gick och satte mig och väntade på att pappa skulle sluta. Sen åkte jag hem typ, kom hem runt halv nio-nio någon gång tror jag? Något sånt, har ingen aning faktiskt. Helt iskall var jag iaf. Höll på att fucking frysa ihjäl.

Trodde iaf att humöret skulle bli bättre nu när jag kom hem och kunde chilla och bara ta det lugnt, men nejdå. Piss humör fortfarande, trots pepp från en del folk. Hjälpte för stunden, nu är det piss igen. Ska fan sova snart för såhär orkar jag inte ha det. Dock kommer jag vakna med samma klump i magen igen imorgon bitti, som vanligt. Vaknar varje morgon med känslan av att inte ha bby kvar i slutet av dagen. Vet inte ens varför, men så är det.

Jag mår fan inte bra just nu.







Jonny, jag älskar dig <3 Du är den enda killen jag vill ha, du är perfekt för mig. Finns ingen annan kille i hela världen jag skulle vilja byta mot dig. Men vill du att jag ska lämna dig ifred ett tag så gör jag det.

Kommentarer

  • jonny säger:

    vill inte att du ska lämna mig ifred :( <3<3

    2009-09-29 | 23:56:43
  • johanna säger:

    jonny: bra, för det vill inte jag heller <3<3

    2009-09-30 | 11:06:32

Kommentera inlägget här: