perfectlies

- my life, your entertainment

i just wanna thank you for beeing around

Kategori: Allmänt

Skriver ett inlägg nu speciellt för att säga tack till er alla.

Tack till er...
Som kramar mig helt oprovocerat, impulsivt och äkta utan att se det som en form av hälsning.
Som intalar mig att jag är bra, fast jag själv tycker att jag är en elak människa.
Som får mig att känna mig vackrast när jag känner mig vidrigast.
Som får mig att skratta när jag helst vill lipa.
Som får mig att le när jag helst vill peka finger åt omgivningen.
Som får mig att orka gå upp på morgonen.

Och puss på sms som får mig att sitta och le för mig själv. Puss på härlig höstvärme. Puss på Jonny som är allmänt underbar. Puss på alla mina vänner, verkligen alla. Puss på alla bortglömda känslor som kommer tillbaka. Puss på Emelie och hennes historier. Puss på alla snälla kommentarer. Puss på världen, puss på livet, puss på dig och puss på mig.



ihihih,
jag är glad! Positiv brud nr. 1 !


och jag kan inte ens räkna hur många positiva kommentarer jag har fått om mig och Jonny under dagen :o haha, tack alla! ;)





och jo just det, den här kommer antagligen användas som min "vanliga" blogg i framtiden, just för att jag inte pallar blogspot, men lösen är kvar, och det står fortfarande allt om allting och enbart ett fåtal har tillgång. Men kommer även skriva om "vardagliga" saker, hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: