perfectlies

- my life, your entertainment

empty, in a empty room in a empty house, in a empty town

Kategori: Allmänt

Jag känner mig tom.

Åker och tröstshoppar, saknar bby, behöver en kram.

Humörsvängningar, ohyes. Och jag är glad, men ändå inte. Glad över att ha bby, att kunna kalla någon min, har dom bästa vännerna man kan ha, och jag kan äntligen fixa mitt rum. Ändå känner jag mig tom, som att något fattas. Antar att jag bara känner mig ensam när jag inte har någon runt om mig. Osäker som en jag vet inte vad är jag också. Osäker på vad han känner, och vad han vill. Börjar redan oroa mig för småsaker, haha, fånig jag är! Nu drar jag, puss på er!














Jag älskar dig.

Kommentarer

  • Jonny säger:

    jag älskar dig<3

    2009-09-25 | 16:46:59
  • johanna säger:

    och jag älskar dig jonny <3

    2009-09-25 | 21:52:47

Kommentera inlägget här: