perfectlies

- my life, your entertainment

i never wanna see you cry

Kategori: Allmänt

Kul att få höra ifrån folk att en del av mina kompisar tycker att jag skiter i dom? Bara för att träffa Jonny, men herregud, hur många gånger har jag gått ifrån när vi suttit och pratat för att gå till honom? En gång, och det var idag, och jag kom tillbaka drygt fem minuter senare. Sen att jag "har hittat nya kompisar så nu glömmer jag bort er", vilka nya kompisar? Den enda 'nya' jag har träffat nu på sistone är Jonny? Lite kul att få veta hur mycket det egentligen snackas. Jag har tydligen också utnyttjat ankan för att komma närmare Jonny, och det var en nyhet för mig. Jag skulle aldrig utnyttja en annan person för att komma nära någon annan. Visst, ankan var med varje gång jag skulle träffa Jonny i början innan vi blev tillsammans, det stämmer. Men det var för att jag var (är) så förbannat blyg inför folk innan jag har lärt känna dom. Så ankan erbjöd sig att följa med, eftersom han också ville träffa Jonny.

Men nej då, jag bryr mig inte tillräckligt om mina vänner.
Känner mig så sjukt sviken av att få höra att ni tycker det, ärligt talat. Jag har skitit i mitt eget liv för att stötta er. Har jag mått dåligt så har jag bara viftat bort det för att jag tycker att det är viktigare att ni mår bra. Men nejnej, nu på sistone har jag bara brytt mig om Jonna och Jonny tydligen. Visst, jag har snackat väldigt mycket med Jonna, men är det något fel med det? Jag älskar bruden och hon är en underbar vän som alltid finns, till skillnad från en del andra. Och Jonny? Konstigt, jag är galet nykär och tänker på honom hela tiden. Jag vill bara ha honom nära mig hela tiden, och att bara krama honom är det mysigaste som finns. Att gå igenom stan och hålla hans hand är en av dom bästa känslorna just nu.
Han har fått mig tillbaka på fötter igen, jag bryr mig inte längre om någon säger att jag är ful, för jag vet att jag är fin i hans ögon. Jag bryr mig inte heller om någon säger att jag är dryg och bitchig, så länge jag duger för honom. Jag bryr mig inte om någon säger att ingen vill ha mig, för så länge han vill ha mig så skiter jag i alla andra killar. Han är den enda jag vill ha just nu.

Men vafan att jag bara bryr mig om dom två? Bullshit. Så fort jag märker att någon av er mår dåligt eller något annat, så frågar jag. Oftast får jag inget rakt svar tillbaka, men jag fortsätter fråga, alltid. För jag bryr mig, hur svårt kan det vara att fatta? Jaja.



Men skitsamma, ingen orkar läsa så whatever ;) Annars så mår jag galet bra och är lycklig! Men saknar Jonny redan. Galet ;) Och ja, imorgon åker jag till örebro och köper nya saker till mitt rum, härligt! Sen blir det att köpa målarfärg snart också skulle jag tro. Måste fixa dom där jävla väggschablonerna till detaljmålning också, hade jag fan glömt bort... Aja, sova nu :* puss babes <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gud vaf tråkigt att folk tycker så... :$ jag tycker att man ska få vara nykär ;):P hehe

    2009-09-27 | 16:38:29

Kommentera inlägget här: