perfectlies

- my life, your entertainment

det är inte lätt när det är svårt

Kategori: Allmänt

Jag mår inte helt hundra, jag har verkligen inte ett perfekt liv, vem försöker jag lura?
Jag har svackor oftare än dom flesta skulle jag tro.
Mitt liv är absolut inget att vara avundsjuk på, alla underbara människor jag har i mitt liv däremot, det är dom ni ska se upp till. Dom som står ut med mitt skiftande humör. Just nu känner jag mig ensam, som att jag inte har någon alls. Jag vet att jag har er. Men när man sitter ensam på sitt rum med inget annat sällskap än musiken som dunkar ur högtalarna så är det lätt att känna sig helt ensam. Gud, jag är verkligen en attention whore. Har inte fått uppmärksamhet på fem timmar, så jag blir helt nere. Herregud vad jobbig jag är just nu.

Jag är glad, det är jag verkligen. Allt känns bra. Jag är lycklig med Jonny. Jag håller på och fixar mitt rum så att jag äntligen kan få det som jag vill. Kommer dock ta ett jäävla bra tag innan det är klart. Jag har mina vänner, så nära, så äkta. Men just nu känns det som att något fattas och jag vet inte vad. Som att jag har ett hemligt meddelande framför mig hela tiden, men jag kan inte läsa det. Så länge jag gör något hela tiden märker jag det inte, men nu, när jag bara sitter framför datorn så smyger den där känslan fram. Jag känner mig oönskad. Jag känner mig som ett tidsfördriv. Trots att jag får höra varje dag av någon att den personen älskar mig känner jag mig ensam. Sjukt, bara sjukt.

Äh, vafan, tagga Johanna! Fan, går och lägger mig och sover så fort jag har fixat klart lite grejer och så vaknar jag pigg och glad imorgon, satsar på det nu! Haha, puss på er :*


okej,, jag kommer inte sova på ett bra tag! men msn dissar jag, då kanske jag kan somna lite tidigare, men sms uppskattas alltid you know ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: