perfectlies

- my life, your entertainment

'cause he makes me happy

Kategori: Allmänt

Känns som att det kommer bli daglig uppdatering här ett tag. Trots att jag sa att jag bara skulle uppdatera någon gång ibland. Men ja, måste skriva av mig för, ja, bara för att.

Idag i skolan på Kemi/fysik/whatever lektionen så skulle ms pettersson svara på allting, även det hon inte kunde. Så medans jag och Niklas sitter i ett hörn och är, ja, oseriösa, så sitter hon där och pratar med sin sjukt irriterande röst. Lyssna på hennes röst och man hör att den går upp och ner, ner och upp, målbrottet much? Nej men åh, vad jag stör mig på det. Och ja, jag vet. Hälften av er som läser är hennes kompisar, like i care? Men jag får så sjukt mycket psyk på det så det inte är sant, sen så är hon inte min favorit på något sätt över huvudtaget. Likadant under SO lektionerna, räcker upp handen hela jävla tiden. Sen när hon får ordet så säger hon något totalt osammanhängade som ingen förutom hon själv fattar. Hela tiden med sin jävla irriterande röst, gah!

Efter skolan så var jag först med Amanda och Lisa, sen träffade jag Jonny ett tag också. Alltid lika nice! :* Satt först vid station med ankan och kalle, och blev utskällda av en gubbe ;) Sen drog vi vidare för att ankan skulle klippa sig, så Kalle, jag och Jonny drog och köpte godis, haha, eller ja, Kalle gjorde ;) och, ja.

Jag har också kommit fram till att folk som enbart träffar mig när jag är med Jonny förmodligen tror att jag alltid är glad. För att antingen skrattar jag hela tiden, eller så står jag och ler. Men jag kan inte hjälpa det, 'cause he makes me happy, utan att ens göra någonting. Bara finnas. (och jo, jag är medveten om att du kmr läsa det här Jonny :$) Haha, men aja ;)

Well, jag är glad! (: Så sjukt glad! Känns som att allt går bra nu, jag är gladare allmänt och då orkar jag skolan bättre och då blir jag mer social och trevlig mot kompisar, så.





hål i skorna och jag går i ösregnet
och bilarna kör nästan över mig men jag märker inget
och nu går han runt här inne i huvudet
och jag går mot honom vart jag än går

håkan hellström - kär i en ängel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: