perfectlies

- my life, your entertainment

and if you want me to be real deep, i'll hook you up with some poetry

Kategori: Allmänt

Sjukling, ohyes.


Kom hem igår kväll och hade galet ont i magen, käkade lite för att se om det blev bättre, men det blev snarare värre så jag gick och la mig i sängen med datorn. Snackade med lite folk på msn och chillade allmänt innan jag somnade. Sen imorse när jag vaknade hade jag så galet ont i magen igen att jag inte ens orkade gå upp, så blev att stanna kvar hemma, så sjukt tråkigt! Sen att alla troligtvis tror att jag bara skolkar orkar jag inte ens bry mig om längre. För den skiten har jag slutat med. Just nu är det bättre iaf, men har fortfarande ont, fast mest vid revbenen nu och inte i magen. Känns som att någon slår precis vid nedre revbenen, vilket resulterar i sjukt läskig hjärtklappning. Men ja, skitsamma.






Jonna! Hoppas att du mår bättre nu iaf, och du ska veta att du är en underbar tjej och jag älskar dig! <3
Finns alltid för dig och du vet att du kan lita på mig till 120% och jag bryr mig alltid om vad du säger (:
Du betyder galet mycket för mig och du förtjänar att må bäst! <3
Och jag vet hur det känns att vara på gränsen till att bryta ihop och att bara vilja lägga sig ner och gråta i flera timmar. Jag vet hur det är att känna sig helt fail och misslyckad. Det är jobbigt, jag vet. Så mycket skit och katastrofer jag har varit med om, förstår knappt själv hur jag har klarat det, men min inre styrka är stor och det vet jag att din är också. (: <3
Puss på dig bejb, och glöm inte bort att jag älskar dig! :* <33






Sen är det helt omöjligt för mig att tro på att någon tycker att hon är fail, för alla ser juh hur vacker bruden är?! :o <3

Kommentarer

  • JONNA säger:

    FYFAN VA FIN TEXT !!!

    Johannah, jag finns för dig med, du kan alltid smsa/ringa mig om det är nått !! Jag älskar dig mest, du är fan bäst ! As glad för inlägget !!

    Jag älskar dig, men orden räcker inte till för dig...



    Johannah<3Jonna

    <3333333

    2009-09-17 | 20:12:22

Kommentera inlägget här: