perfectlies

- my life, your entertainment

you're the only thing on my mind

Kategori: Allmänt

Idag har jag.. Ja, vad har jag gjort idag? Skrivit klart min novell som jag började med i juli, men sen tappade inspirationen. Men ja, nu är den klar! Lite stolt över att ha avslutat något skriftligt jag har påbörjat, haha! Brukar bara bli halvfärdiga kladdar.. 
Sen kom min ena bror, Sussie och Natalie hit. Åh, underbart! Jättekul att träffa dom igen! Käkade, pratade, fikade. Sen åkte dom hem för ett litet tag sen. Tråkigt, såklart. Men som sagt jättekul att dom kom hit iallafall.

Nu, resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt. Vill gå ut och gå, men eftersom det är kallt och regnar så tror jag att jag skippar det för jag vill inte riskera att bli sjuk igen. Men imorgon, då jävlar måste jag ut och gå. Inte gått på hur länge som helst känns det som.

Imorgon börjar praon också, skönt att slippa skolan en vecka! Sen är det juh ett extra plus att min prao kommer vara på min pappas företag, alltså ska jag vara hemma och slipa, spackla och måla i mitt rum hela veckan ;) Galet nice! Så det känns som att den här praon kommer bli bättre än min förra, dryga stockholmare in my <3, inte.



(skulle slängt upp en youtube film här, men min dator samarbetar inte med mig, men ni med spotify kan juh klicka  på länken: http://open.spotify.com/track/4Df5lfF5MOzuR4hsWU7Fh2)




Jag saknar Jonny :(<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: