perfectlies

- my life, your entertainment

you used to talk to me like i was the only one around...

Kategori: Allmänt

...you used to lean on me, the only other choice was falling down





Usch, jag är helt seg. Sitter och lyssnar på musik och slö läser en massa bloggar jag inte alls är intresserad av. Kul? Nej. Syster sitter på flyget på väg till sthlm just nu iaf! Sen åker hon till arboga och är hemma runt åtta ikväll tror jag att det var? Jaja, något sånt var det nog iaf. Ska bli kul att hon kommer hem iaf! Typ två månader sen jag träffade henne sist ;o Sen kommer bby idag också <3 ihih, saknar! :* Jaja. Jag är galet hungrig, har inte ätit något alls idag. Eller ja, en halv bulle typ. Men jag borde nog gå och äta något nu, börjar bli yr i huvudet.. Men vi hörs.



Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: