perfectlies

- my life, your entertainment

you never know for sure unless you ask

Kategori: Allmänt

Hemma från skolan idag, sjukling, ohyes. Har så sjukt ont i halsen, tappar rösten emellanåt och hostar som en jävla jude. Hade iaf Jonny här hemma annars hade jag väl dött av uttråkning. Jag älskar dig <3
Men nu har han åkt hem, eller ja, för ett tag sen. Kvällen blir bara chill och ta hand om mig själv skulle jag tro. Ska klä på mig något varmt och gå ut och gå nu hade jag tänkt, sen in och ta en varm dusch, vara lite allmänt girlie och fixa med mig själv, sen te och någon mysig film, låter som en bra idé tycker jag :* Få bort alla jobbiga tankar ur huvudet.




Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
It never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Lost and insecure
You found me, you found me
Lyin' on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me

In the end
Everyone ends up alone
Losing her
The only one who's ever known
Who I am
Who I'm not, who I wanna be
No way to know
How long she will be next to me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: