perfectlies

- my life, your entertainment

what is it with you that makes me act like this?

Kategori: Allmänt

"sjuk" idag ;) rättare sagt blev tvingad att stanna hemma för att förbereda inför pappsens födelsedag. Men det är chill för jag vaknade liksom klockan åtta imorse så skulle ha fått stressat som ett as för att hinna till skolan. Kommer vara hemma imorgon också, men på torsdag ska jag komma iaf. Sen vettefan hur död jag kommer vara då eftersom vi kommer ha en massa gäster här på onsdag, eller ja, imorgon då, hahah!

Annars så mår jag mycket bättre idag än igår. Jag känner mig inte längre som världens sämsta, fulaste, mest idiotiska människa. Jag vill fortfarande gömma mig i en stor tjocktröja och låtsas att jag inte finns, men det är en stor förbättring från igår iallafall. Jonny och Jonna är juh helt klart dom mest underbara människorna just nu. Älskar er båda <33 Galet bäst är ni :* <33


och just nu får jag skapligt mycket damp... har exakt 123 MB ledigt minne på datorn ;) funkar inte ens att kolla på bilder för att det står att det är för lite diskutrymme, woho! Dags att föra över lite skit till externa hårddisken skulle jag tro, hahaha :o

Kommentarer


Kommentera inlägget här: