perfectlies

- my life, your entertainment

things have changed, my friend

Kategori: Allmänt

Jag vill så gärna att mitt självförtroende ska vara på topp.
Men det är det inte, så långt ifrån det bara det kan bli.
Jag kan väl dra slutsatsen att jag aldrig blir nöjd.

Okej, nu kommer mitt fina damp här!
Jag är så jävla trött på att vara nere på stan och höra visslingar och se era blickar mot mig.
Speciellt ni invandrare skrämmer mig,
(nej jag är inte rasist, men ni får fan skylla er själva när ni håller på som ni gör)
Jag vet inte hur många som förföljt mig, försökt ta på mig eller bara gett mig den där obehagliga blicken som går att läsa. "Tja sexii, vill du ha sex?"
Jag är så jävla trött på det! Visst jag gillar uppmärksamhet, men inte på det sättet.

Många vänner har sagt att dem är avis på hur jag ser ut, och även att så många killar tittar på mig.
Men vet ni, jag hatar det.
Det spelar ingen roll hur jag klär mig eller sminkar mig. Det upprepas fortfarande.
Jag har svårt att vara själv nere på stan, umgås allra helst bara med killar jag litar på.
Ni anar inte hur jobbigt det är att inte veta om vissa killar gillar mig som person eller om det bara handlar om utsidan.


Och nu skiter jag i att jag låter som en uppblåst bimbo som tror att jag är snyggast i hela världen, för ni vet att det inte är så. Alla vet att jag inte är nöjd med mitt utseende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: