perfectlies

- my life, your entertainment

they don't mean anything, they are not you

Kategori: Allmänt

Börjat blöda näsblod igen, nice. Vaknade med näsblod imorse (som vanligt när jag inte sover ordentligt). Sen klarade jag mig hela dagen, but now it's back again... Sjukt drygt är det, ja. Hela min kropp blir fan helt fuckad av att inte sova ett antal timmar per natt. Måste börja sköta min sömn som jag ska igen. Har juh hört från alla mina läkare att jag egentligen behöver nio timmars sömn per natt för att min kropp ska klara av allt, eftersom jag är "svagare" än dom flesta i min ålder pga diverse grejer. Men alltså, nio timmar? Bullshit. Då skulle jag behöva gå och lägga mig klockan nio på kvällen? Kommer aldrig hända kan jag juh säga. Går jag och lägger mig innan klockan tolv så är jag värd en applåd.

Nu är klockan typ tjugo i ett, och jag ska nog gå och sova nu. Har nyss loggat ut från msn så vad håller mig uppe liksom? Inget. Egentligen vill jag inte alls sova, men jag ska, mest för att bby ska slippa oroa sig. Tycker fortfarande att sömn är överskattat atm. När jag väl somnar så vaknar jag ändå direkt igen. För mycket tankar? Yes sir. Men när tillochmed mina lärare börjar märka att något är fel så är det nog dags att skärpa mig. När dom påpekar att jag verkar befinna mig någon annanstans i huvudet, och dom har så rätt. Jag är knappt närvarande när folk pratar med mig just nu. Nej, skärp dig Johanna! Måste komma ur mitt huvud och tillbaka ut i verkligheten nu.

Snart tio i ett. Sova nu. Upp igen klockan sex, wish me luck!

Puuuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: